Twój koszyk jest pusty

Reklamacje

REKLAMACJE ORAZ INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHDOZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADACH DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

  1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r.  prawach konsumenta oraz Kodeksie Cywilnym Klient ma prawo złożenia reklamacji za zakupiony drogą elektroniczną towar w terminie 2 lat od dnia zakupu (wydania rzeczy kupującemu).
  2. Sklep informuje, że procedura przyjmowania i rozpatrywania reklamacji odbywa się w trybie i w sposób określony we wskazanych powyżej aktach prawnych, w szczególności na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
    przepisów Kodeksu Cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta.
  4. Klient zgłasza reklamację pisemnie na adres e-mail: sklep@mcarthur.info.pl
  5. Sklep ustala z Klientem formę przesłania reklamowanego towaru.
  6. Klient po ustaleniu ze sklepem sposobu dostarczenia reklamacji, odsyła kompletny towar otrzymany w ramach transakcji wraz z wydrukowanym i wypełnionym czytelnie formularzem reklamacji oraz  paragonem na adres:
    McArthur Sp. z o.o.
    SKLEP INTERNETOWY
    Płk. Stanisława Dąbka 8 pok.212
    30-732 Kraków
    z dopiskiem „REKLAMACJA”.
  7. W celu rozpatrzenia reklamacji Klient zobowiązany jest wysłać towar kompletny i czysty.
  8. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Klientowi do 14 dni, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego o sprzedaży w brzmieniu, jakie nadaje tym przepisom ustawa o prawach konsumenta, a liczonych od dnia fizycznego otrzymania przez sprzedawcę reklamacji.
  9. Informacja o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie przekazana Klientowi w formie  wskazanej przez Klienta w zamówieniu.
  10. McArhutr informuje, że istnieje możliwość pozasądowego rozpatrzenia reklamacji oraz dochodzenia przez Klientów roszczeń w sposób wskazany w niniejszym dziale regulaminu, a także w sposób i w oparciu o procedury szczegółowo wyjaśnione pod następującym linkiem:  http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366

Formularz reklamacji

Ten serwis internetowy wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies m.in. do celów reklamowych i statystycznych. Mogą stosować je też współpracujące z nami firmy - m.in. reklamodawcy. W przeglądarce internetowej, w której otwierasz nasz serwis możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystając z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies wyrażasz zgodę na ich używanie i zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności. Ta strona korzysta z systemu tzw. automatycznego odzyskiwania koszyka zakupów. Pozostanie na stronie i korzystanie z jej zasobów, w szczególności z koszyka zakupów, wiąże się z aktywacją tego systemu i jego zastosowaniem w sytuacji nagłego zaprzestania korzystania z zasobów niniejszej strony”.